سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس به جستجوی دانش برخیزد، فرشتگان بر وی سایه اندازند و در معیشتش برکت حاصل می شود و از روزی او کم نمی گردد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----58897---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----7-----
جستجو:
به نام آنکه جان را خرد آموخت - ملیکا
 
 
  • درباره من
    به نام آنکه جان را خرد آموخت - ملیکا
    ملیکا
    یک دختر مسلمان ایرانی که هم به اسلام افتخار می کنه و هم به ایران
  • لوگوی وبلاگ
    به نام آنکه جان را خرد آموخت - ملیکا

  • لینک دوستان من
  • لوکوی دوستان من
  • نظر سنجی

  • اوقات شرعی
  • اشتراک در وبلاگ
     
  • وضعیت من در یاهو
  • به نام آنکه جان را خرد آموخت
    نویسنده: ملیکا شنبه 86/5/6 ساعت 1:16 صبح

    سلام

    این اولین پست منه

    ممنون از اون دوستی که منو به باغ وبلاگ نویسی دعوت کرد

    خوشحالم که شب ولادت امیرالمؤمنین شروع کردم

    از ایشون کمک می گیرم و به ایشون و فاطمه زهرا سیده ی زنان عالم توسل پیدا میکنم

    و از خدا میخوام هر چی خیره از دلم به صفحه ی نت بیاد

    دوست دارم تو این دنیای مجازی، حقیقتهایی که تو دلم مونده رو بگم

    نمی دونم چند یار موافق و رفیق شفیق پیدا می کنم

     

    نوری در تاریکی

    ولی مهم اینه که اینجا مثل دنیای حقیقی نیست که مجبور به مجاز گویی بشم

    خوشحالم که میشه حقیقت رو گفت؛ بی هیچ ترسی.

    باید بگم

    و میگم

    اگه خدا بخواد

    ...

     از شما دوست عزیز هم کمک میخوام

    چون از قدیم گفتند:

    اول رفیق بعدا طریق

    طی این مرحله بی همرهی خضر مکن

    یا علی

    یا زهرا


        نظرات دیگران ( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • نوشتن یا ننوشتن...مسأله این است!
    بنویسم یا ننویسم؟ شما چی میگین؟
    به نام آنکه جان را خرد آموخت